RSS

Iata bona, nu e bona…

04 Dec

Mi s-a parut ciudat ca am gasit bona repede, caci auzisem cat s-au chinuit altii; insa mi-am spus ca eu oricum sunt mai norocoasa. Asa ca, am refuzat sa mai vad si alte candidate, am anuntat la cresa ca deocamdata o tin acasa cu bona, am stat linistita o saptamana ca am rezolvat si problema asta. Pana aseara cand m-a sunat bona sa imi spuna ca nu stie cum sa ma anunte, ca ii e rusine, dar si-a gasit in alta parte; cica ii era teama de caini. 

Nu zic ca nu e greu sa stai in casa cu 2 caini, dar mi-a confirmat ca gasit o oferta mai buna, mai multi bani si timp mai putin. Ce ii cereream eu? Sa fie responsabila, serioasa, calma si rabdatoare ca sa aiba grija de copila mea cca 10 ore pe zi, sa o schimbe, sa se joace cu ea, saii citeasca povesti, sa o plimbe, sa ii dea medicamentele cand va fi cazul si sa ii calce cateva lucrusoare la 2 saptamani, sa respecte intocmai indicatiile noastre. Restul – gatit, spalat etc. le-as fi facut eu, ca si acum. O plateam, pentru orice lucru facut extra si timp petrecut in plus la mine as fi platit-o caci nu sunt adepta sclaviei; avea acces liber la frigider cat statea la noi.

Culmea – de ce m-am revoltat aseara, este ca tocmai ea ne-a spus sa fim seriosi, sa nu o incurcam in niciun fel deoarece are nevoie de serviciu. Mda, asta e.

Repet, nu spun ca nu pare dificil sa stai in casa cu 2 caini mari, dar problema este ca eu imi stiu fetele si ea nici macar nu a incerca. Doar a venit la noi si a vazut fetele, a vazut ca sunt dresate. Dar cel mai important, a demonstrat ca nu are cuvant. Nu poti sa bati palma cu cineva si apoi, gasind altceva, sa revii si sa spui – m-am razgandit.

Acum sa mai gasim loc la cresa. Caci nu mai am rabdare si timp sa caut bona. Din categoria RomaniCa!

 

Tags:

Leave a Reply

 
