RSS

Cine se trezeste de dimineata

14 Nov

Dap, sunt matinala si ma trezesc la 5, la 6;). Nu ca nu as avea zile (de weekend) cand as dormi pana la pranz macar, dar este un lux pe care nu mi-l mai pot permite. Face parte din vremuri demult apuse, cand eram ca o floricica fara caini si copil. Acum sunt alte vremuri si am alte satisfactii.

Dar hai sa vedem avantajele trezitului devreme:

  • pot sa fac gimnastica, sa iau micul dejun, sa fac lucruri doar pentru mine caci toata casa doarme (mai putin Casper care bantuie de bezmetic doar doar ii dau sa manance mai devreme de 8)
  • pot sa imi iau copiii la pupat, la periat, sa ma joc putin cu ei – si aici ma refer la toti 5 caci si Teea devine activa pe la 6-7, mananca, trage un pui de somn si apoi vrea sa i se acorde atentie pe la 8
  • citesc presa si ascult jurnalele de dimineata (si aflu stiri si informatii care au sau pot sa aiba un impact asupra clientilor), pot sa mai lucrez putin, imi trec in revista ce am de facut in ziua respectiva si care sunt prioritatile
  • mai termin una alta prin casa si nu in ultimul rand, ii pregatesc copilei branza de vaci pentru ora 10 (din fericire, acum impart alte sarcini cu domnul si am mai castigat alte 20-30 de minute)
  • uneori (mai ales in weekend) am norocul sa gasesc documentare faine pe Discovery, National Geographic, HBO

Am auzit tot felul de comentarii. Da, e un ritm alert, dar eu simt ca pot sa fac mai multe si ca exploatez la maximum ziua mea.

Astazi nu fac gimnastica si nu lucrez; la schimb, scriu acest post si trebuie sa ii fac tratamentul Leei si sa o conving sa manance ceva. De ieri seara a inceput sa imi vomite si are hiperaciditate gastrica. O sa ii fac din nou injectie cu ranitidina si sa ii dau mancare de regim.

Acum va las – dau buzna sa fac cateva din lucrurile din lista de mai sus, sa scot fetele la plimbare si sa fug la munca. Azi va fi o zi complicata, cu o noua vizita la pediatru si multe lucruri care asteapta sa fie terminate de vineri.

Hm, e 7:53 deja. Am cam tras de timp. Sa aveti spor!

 

Tags:

Leave a Reply

 
