RSS

Familion mare, domnule!:)

13 Nov

cum creste un copil in armonie cu un caineDa, avem familion mare. Caci suntem noi doi (cica adulti), un copil la stadiul de trecere de la mers de-a busilea la mers biped (8 luni 3 saptamani), Oana (o pisica de 16 ani, salvata in ’96 trecuta printr-un incedniu caci avea blana arsa in 3 locuri), Tessa (careia ii spun blonda, o catelusa metis cu oarece labrador, de talie mare, 5 ani si jumatate, gasita in 2006 in fata blocului cand avea doar 7 saptamani), Casper (un motan de 2 ani si ceva, salvat de niste prieteni prin 2009 dintr-un accident sa masina) si Leea (careia ii spun bruneta, o catelusa de talie medie care parca prinde posturi straine cu urechile ei, de cca 2 ani si ceva, salvata anul trecut de la -18grade din Parcul Obor, cu babesioza si o teama teribila de oameni caci cu siguranta a fost batuta).

V-am spus ca suntem multi. E frumos, dar e si greu caci indiferent de timpul pe care il avem si de atentia sporita alocata copilei noastre, si ceilalti copii trebuie iubiti, ingrijiti, provocati la joaca, verificati sa fie sanatosi, sa aiba deparazitarile lunare si trimestriale si vaccinarile la zi, sa le tai gherutele…

Am dat “reject” tuturor comentariilor de tipul “dar ce faci cu cainii si pisoii cand vine copilul?”, “hai sa ii lasam la mama cateva luni”, “va fi foarte greu”, “nu e sanatos”, “nu va fi timp”… caci am mers pe principiul sunt ai mei, i-am luat, am grija de ei si ii iubesc indiferent de situatie. Ar fi fost ca si cum as da deoparte primul copil caci vine al doilea.

O sa va povestesc in curand despre animalele de companie si sarcina. Pana atunci am incarcat o fotografie cu un copil fericit caci are companie, spectacol si e iubit atat de noi, cat si de patrupezi:)).

Noapte buna!

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
